czwartek, 9 lipca 2015

O mnie jako prowadzącym blog-PODSTAWOWE INFORMACJE

Niewiele lubię mówić o sobie ale parę słów powiem:Mam na imię Konrad mieszkam w Zielonej Górze obecnie,Jestem w 4 klasie Technikum(Klasa Maturalna) Informatycznego,Jestem człowiekiem pozytywnie nastawionym do świata i wciągu swojego życia chciałbym zrobić milion jeden rzeczy naraz, dlatego na razie realizuje jedną z nich.
Nie znam słowa ,,Nie da się czegoś zrobić" ponieważ każdą rzecz da się zrealizować w większym lub mniejszym czasie.
Pewnie pytanie się nasuwa dlaczego blog o filmach i serialach?? , i tu wychodzę z uzasadnieniem ponieważ często oglądam filmy i osobiście sprawdzam takie serwisy jak Filmweb i inne zakrzywiają w pewnym sensie  obraz sytuacji ponieważ za stawiane ktoś może podwyższyć punktacje,tu ja opisuje swoją reakcje po filmie i to moja opinia, nie stawiam punktacji tylko ogólną opinie na samym końcu.
To chyba tyle
Życzę miłego przeglądania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz